Vart tog du vägen?

Glömde du att justera dina kontaktuppgifter när du bytte jobb eller flyttade? Det är inte för sent ... Du uppdaterar helt enkelt dina uppgifter här.

Nytt namn, ny position eller ny arbetsgivare?

Har du bytt namn, företag eller adress? Då får du gärna meddela dina nya kontaktuppgifter till oss via vårt medlemssystem Membit, så vi säkert vet att vi når dig med information om allt spännande som händer inom MiJ. Dina nya uppgifter gör också vår medlemsmatrikel mer aktuell och intressant ...

Klicka på knappen här bredvid och logga in för att göra ändringarna.

Hantera dina uppgifter och fakturor i Membit

För att kunna logga in och justera dina uppgifter behöver du ha nåtts av fakturan gällande årets medlemsskap. Det är på den du hittar dina inloggningsuppgifter. Du kan också få inloggningsuppgifterna via e-post om du vet vilken mailadress du har använt i vårt medlemsregister.

Vill du kontrollera om du betalt din faktura eller ej, så loggar du in i Membit. Under rubriken RÄKNINGAR kan du se om fakturan är betald och ditt medlemskap aktivt eller ej. Skulle du behöva skriva ut din faktura på nytt, välj VISA och sedan ladda ned som PDF. Under VISA hittar du också alla uppgifter du behöver för att genomföra betalningen, som bankgironummer, OCR-nummer m.m. Läs mer i instruktionen nedan.

Har du inte nåtts av fakturan och vill fortsätta vara medlem? Kontakta vår kassör Lars Renström på mail, så hjälper han dig. Detsamma gäller för dig som registrerat ditt medlemskap efter februari 2015.

Tack för hjälpen!
MiJ Styrelse