Välkommen till MiJ!

Marknadsföreningen i Jönköping, MiJ, är en kunskapsdrivande intresseförening inom marknadsföring, kommunikation eller försäljning – och en självklar mötesplats för dig som jobbar med de frågorna i Jönköping med omnejd.

Marknadsföreningen i Jönköping, MiJ, har ca 250 medlemmar och arrangerar varje år 15-20 inspirerande möten. Vi som är medlemmar i MiJ brinner för marknadsföring, försäljning och kommunikation. Men framförallt för brinner vi för att skapa en bra jordmån för en stark, kreativ marknadsföring bland företag och organisationer i Jönköpingsregionen. En region med närmare 20 000 företag och mer än 330 000 invånare.

Som förening ska vi lyfta frågor som stimulerar god marknadsföring och entreprenörskap. Vi ska göra det enklare för kommunikatörer – från så väl små som stora företag och från olika branscher – att träffas för att utbyta erfarenheter, knyta kontakter och inspireras. På våra möten byts idéer, erfarenheter, visitkort, synpunkter, framgångsrecept och skratt. Här träffas kunder, kollegor, samarbetspartners, studenter och konkurrenter i ett nätverk med hög kvalitet.

Som medlem är du viktig. Dels för att du på så sätt stödjer vårt arbete med att sätta mer fokus på marknadsföring och sälj i vårt närområde, dels för att du med ditt medlemskap kan berika oss alla med dina kunskaper och din erfarenhet. Samtidigt blir vi starkare ju fler som är medlemmar - och det har vi alla glädje av.

Men vi har inga måsten. Du bestämmer själv omfånget på ditt engagemang!

Kontakta oss gärna om du har idéer om vår verksamhet!

MiJ:s stadgar

Våra samarbetspartners