Vill du bli sponsor?

Söker du ett långsiktigt samarbete med Marknadsföreningen? Då ska du bli Samarbetspartner. Vill du hellre nå vårt nätverk vid enstaka tillfällen? Då är det bästa alternativet att bli Frukostvärd för ett frukostmöte i MiJ:s regi.

Marknadsföreningen i Jönköping erbjuder många välbesökta och uppskattade aktiviteter och träffar under året – och ett starkt affärsnätverk fyllt av marknadsmänniskor från Jönköpingsregionen.

Vill du bli sponsor och samarbeta långsiktigt med Marknadsföreningen? Ta chansen och bli Samarbetspartner. Vill du hellre nå vårt nätverk vid enstaka tillfällen? Bli då Frukostvärd för ett frukostmöte i MiJ:s regi.

Samarbetsavtal/Partneravtal

Som samarbetspartner till Marknadsföreningen erbjuder vi dig en mängd fördelar, såsom möjlighet att anordna företagsträff med våra medlemmar, att synas med ert företags logotyp i olika sammanhang där vi är närvarande, möjligheter att skicka ut relevanta erbjudanden via vårt nätverk, garanterad plats till Jönköpingsgalan – Jönköpings största kalas – och mycket mer.

Är du intresserad av ett Samarbetsavtal/Partneravtal? Hör av dig, så diskuterar vi möjligheterna och förutsättningarna för just ditt engagemang.

Frukostvärd!

Som Frukostvärd inleder du våra träffar med en kort presentation av ditt företag. Du har även möjlighet att dela ut material, erbjudanden osv. Ert företag syns med sin logotyp i inbjudan och på vår hemsida i samband med träffen. Du får också möjlighet att ta med dig ett antal gäster till frukosten. Det finns fler fördelar, hör av dig för mer information och bokning.

Pris: 5 000 kr/tillfälle.

Kontaktpersoner: Christer Timarsson eller Silvana Jankovic

Våra samarbetspartners